Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk eerst hieronder naar de veelgestelde vragen. Heb je hierna nog vragen of advies nodig neem dan contact met ons op. Voor alle vragen met betrekking tot onze winkel, webshop bestellingen, ruilen, retours, zendingen en algemene artikelinformatie kun je bellen met : Klanten service winkel: +31 6 18 54 61 44 of Email: shop@vintage2-0.nl

 

Hoe kan ik me opgeven voor de Vintage 2.0 Nieuwsbrief?

Onderaan de website kun je je opgeven voor de VINTAGE 2.0 Nieuwsbrief door je e-mail adres door te geven. Je wordt dan per e-mail op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes.

 

Op welke manier kan ik betalen?

IDEAL: Gratis, veilig en erg gemakkelijk! Je wordt direct doorgelinkt naar je eigen pagina voor internetbankieren. Hier kun je het bedrag overmaken.
Ook is er een mogelijkheid om met Paypal te betalen.

Afhalen in Amsterdam: Je kunt de bestelling ook afhalen in onze winkel op de spaarndammerstraat 34 in Amsterdam. Voordeel is dat je de producten dan eventueel kunt passen en je betaald dan uiteraard ook geen verzendkosten. Onze openingstijden zijn:  Di-Za : 10:30-18:00.

 

Levering

Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet heb besteld, wat nu?
Heb je een artikel ontvangen wat je niet hebt besteld, laat het ons meteen weten via onze Klantenservice.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Onze producten ondergaan een strenge controle. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn, neem dan svp contact op met onze Klantenservice.

Wat moet ik doen als er een artikel uit mijn bestelling mist?
Mocht het zo zijn dat een artikel niet meer op voorraad is, dan zullen wij dit per e-mail aangeven.

Hebben wij verzuimd een artikel mee te sturen, neem dan contact op met de Klantenservice. Wij zullen het artikel dan zo spoedig mogelijk naleveren.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2018 - 2020 Vintage 2.0 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel